Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~peculiar | użytkownik

imię i nazwiskoSylwia P.S. adresNibylandia zarejestrowany19.06.2007 @11:25:22 ostatnio na stronie17.04.2015 @00:03:18

"DO MOICH WIERSZY

Mój wydawca poprosił mnie o notkę o Was.
I nagle poczułem się tak jakbym stał nad Waszym grobem
i miał wygłosić mowę pożegnalną.
No to cześć moje Wierszyki.
Tak właśnie wygląda utrata dziewictwa. Jesteście opublikowane."

Grzegorz Ciechowski



Jak obywatel GC, tylko że ode mnie: zdjęcia.




profilowe by Lejczer -> http://www.lejczer.digart.pl

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty69 komentarze784 posty na forum5

komputer / sprzęt
EOS 350d

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~BetaJack    22.04.2012 @12:21:28
hehe;D dziekuje za mile komentarze pozdrawiam
masz ciekawe prace
~cute    12.04.2012 @16:44:22
chcesz to sobie druknij... to lub cokolwiek.
_______
siedze w szafie i ogladam pająki - jak skoncze, to wyjde.
~cute    12.04.2012 @16:35:42
thx you very so much.
_______
siedze w szafie i ogladam pająki - jak skoncze, to wyjde.
~KasiaKn    09.04.2012 @10:10:06
Dziękuję za komentarz. Życzę miłego dzionka!
_______
Sztuka jest moim sercem - bez niej umieram.
~yuuki28    09.04.2012 @09:48:22
Dziękuje za mile komentarzePozdrawiam!! :D
~zuzik30    09.04.2012 @02:22:40
Nie tytuł ma być "deeply touched" opis też nie dzięki za komentarz
~ZbyszekMrugala    09.04.2012 @02:04:55
Ha, to nie byl owad, mial byc ptak na swiatecznych jajkach, tyle, ze bezstresowy, pozdrawiam
~piotrsmiech    09.04.2012 @01:59:12
Dziękuję za komentarz! Pozdrawiam.
~peculiar    26.12.2008 @22:55:05
o matko!!! kocham was ludziska ** juz zagladam )
_______
Wyrażam tylko swoje zdanie

Zapraszam: http://www.fujiklub.pl - wiele dobroci
~tuniaaa    12.12.2008 @17:15:43
sparrow: "To niech ktoś jej może ktoś wpisze na komentarzach digartowych, że tęsknimy "
Po takim cytacie na pewno zajrzysz :D
_______
http://www.fujiklub.pl - Klub miłośników Fuji- ZAPRASZAM

http://www.fototunia.blogspot.com - mój blog foto

NIE DZIĘKUJ i NIE ZAPRASZAJ DO SIEBIE
~tilliatillia    12.12.2008 @17:12:33
Sylwia! Zapomniałaś o FK
Odwiedź nas czasem... http://fujiklub.pl/viewtopic.php?t=2717&postdays=0&postorder=asc&start=30
:D
_______
"Czasem wystarczy podpisać zdjęcie: Practica, Psix, otworek i od razu jest dwa razy lepsze"
~milkaoset    24.09.2008 @13:28:48
hej piękna w dyszeldorfie bywam rzadko a jak juz jestem to ide na wesela do obslugi... a co tam u ciebie?
~milkaoset    29.07.2008 @09:36:45
dziekuje bardo kochanie
~Elessar23    08.06.2008 @19:31:01
to nie kompresuj....tylko zmniejszaj i wyostrzaj...DA daje Ci aż 500kb na fotkę...nigdzie tak dobrze nie ma...ja praktycznie nie kompresuję jeśli nie muszę. A druga sprawa są jeszcze inne programy niż PS... np. PhotoFiltre utworzony na jego podobieństwo ...pozdrówki.
_______
SIGNUM TEMPORIS http://przemyslawpielecki.blogspot.com/ !!!
~DrCox    08.06.2008 @19:14:36
twój nick.... dobry
~nitara    31.05.2008 @10:23:19
przyjemnie ;]
~PawelDeo    28.05.2008 @23:51:34
dzięki wielkie... staram się jak moge ;P
~gokuu    26.05.2008 @19:22:18
dziękuję za ocenę
~imageSmol    25.05.2008 @20:32:19
d. zięki hehe
~kacpro    20.05.2008 @08:54:04
przesadziliśmy chyba z szampanem pierwsza sesja tej dziewczyny była.. dziś jedziemy z gnijącą panną młodą.. zobaczymy ile zgnilizny uda jej się oczami pokazać :D
_______
"...i zesłał mnie Pan na ziemie abym siał zamęt i zniszczenie..."
~kacpro    20.05.2008 @08:49:52
hmmm. trochę racji jest w tym co mówisz.. w sumie uśmiech jest delikatny, ale spójrz jeszcze raz w oczy.. wydają się przenikać patrzącego w lufę
_______
"...i zesłał mnie Pan na ziemie abym siał zamęt i zniszczenie..."
~willow32    14.05.2008 @18:34:48
a prosze sobie obserwować do woli
pozdrawiam
~bartekwardziak    13.05.2008 @14:07:08
dzięki
~mlsd    13.05.2008 @13:29:02
będzie dziś po półoncy ]:>
_______
why can't we not be sober
1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt